Zoals binnen de club wel bekend is, is het de laatste jaren moeilijk om de kantinediensten rond te krijgen.
We hebben het vaak met het bestuur over gehad om naar het ´verplichten´ van te gaan en dit hebben we lang weten uit te stellen maar helaas kunnen wij niet anders dan vanaf dit seizoen teams/ouders/verzorgers verantwoordelijk maken voor de kantinediensten.
Hoe werkt het?
Elke week zijn er 2 teams verantwoordelijk voor de bardiensten. U kunt via de onderstaande link zien welk team er welke week verantwoordelijk is.
Tot nu toe is alles ingedeeld tot aan de zaal, het kan dus zijn dat het team van uw zoon/dochter/pupil er nu niet tussen staat met zijn of haar team. Voor het voorjaar komt er weer een nieuw rooster met andere teams. We hebben in totaal 24 teams die we kunnen indelen, niet alle teams zullen dus dit seizoen aan de beurt zijn.
Vaste vrijwilligers kunnen zich nog steeds inschrijven voor de bardiensten. Via de link ziet u precies hoeveel bardiensten er voor een bepaalde avond nodig zijn. Zijn er al namen ingevuld op het aantal bardiensten die nodig zijn, heeft het team van u zoon/dochter/pupil dus geluk en hoeft er dus niks geregeld te worden.
Zijn de vakjes nog niet ingevuld betekent dit dat u met elkaar verantwoordelijk bent voor deze diensten. U moet er dan onderling voor zorgen dat deze dienst gevuld wordt. ( let op! jeugd vanaf 16+ mag bardiensten draaien).
Link voor kantinedienst:
Hieronder een kleine handleiding kantinedienst 2024: