• Header NKC´51
  • Karen Bril

Ik ben in Nijverdal geboren in 1985. Toen ik vijf jaar was ben ik lid geworden van NKC’51 en heb ik wedstrijden gespeeld vanaf de Welpen (nu kangoeroes) tot aan de senioren.
    Daarna ben ik een tijdje weggeweest omdat ik (meermaals) ben verhuisd.
    Inmiddels ben ik al een aantal jaar weer terug bij de club en zet ik mij onder andere in als vertrouwenspersoon.
    Naast korfbal werk ik en heb ik allerlei andere bezigheden. Ik werk in het sociaal domein, op dit moment bij verschillende gemeenten.
    Zo houd ik me bezig met jeugd en Wmo beleid-kwaliteit.
    In mijn vrije tijd houd ik ervan op pad te gaan met anderen en ook om in mijn huis of de tuin bezig te zijn.

• Patricia Olthof

Samen met Maarten en zoontje Jason woon ik in Nijverdal. Vanaf jonge leeftijd korfbal ik al bij NKC’51, op dit moment bij de midweek.
    Daarnaast heb ik ook ongeveer 10 jaar met veel plezier training gegeven aan de kangoeroes t/m de junioren.
    Mijn achtergrond is dat ik pedagoog ben en qua werk ben ik manager pedagogiek en kwaliteit binnen de kinderopvang en toezichthouder binnen een welzijnsinstelling.
    Daarvoor heb ik veel gewerkt met kinderen/gezinnen waar problemen speelden.
    In mijn vrije tijd geniet ik van het moederschap en bing ik graag series om rust te pakken ;)

rfwbs-slide